5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Amritha - 12 maanden geleden

Vandaag voor de 3e keer een skinpen behandeling gehad. Super lief is Demi heel professioneel en vertrouwd!

Elif - 12 maanden geleden

Altijd in goeie handen bij Andres!

Aleyna - 12 maanden geleden
Aylin - 12 maanden geleden
Ouiam - 12 maanden geleden

Anders heeft mij wederom heel fijn behandeld. Fijne peeling en masker. Mijn gezicht gaat super vooruit, zo fijn om tr zien. Ben super blij met Anders.

Maria - 12 maanden geleden
Jasmin - 12 maanden geleden

Super fijne service!

Sherin - 12 maanden geleden

Ik ben altijd ontzettend tevreden over de behandelingen bij Diba. Vriendelijk en kundig personeel. Ik zal hier altijd klant blijven

Bouchra - 12 maanden geleden

Goed 👍🏻

Dalia - 12 maanden geleden