5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Antonio - ongeveer een jaar geleden

Heel tevreden over de behandeling en Bahar is een lieve en kundige huidtherapeut.

Chaima - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk genoten van een Hydrafacial behandeling bij Iris! Mijn huid straalt weer en heeft die mooie glow terug. Bedankt team Diba, zoals altijd GLOW SKIN bij jullie!

Yasemin - ongeveer een jaar geleden

Ik heb onlangs een HydraFacial gehad en ik ben zó blij met het resultaat! Vanaf het begin ben ik super goed geadviseerd en alles werd duidelijk uitgelegd. Mijn huid voelt nog nooit zó schoon en fris aan – echt een diepe reiniging die je meteen merkt. En die glow… ✨ Niet normaal! Ik kan niet stoppen met in de spiegel kijken 😄. Zeker een aanrader als je je huid écht wilt laten stralen!

Kaoutar - ongeveer een jaar geleden
Melike - ongeveer een jaar geleden

Mijn afspraak goed gelopen
heel professioneel gewerkt 😊

Dalia - ongeveer een jaar geleden

Ik ben heel fijn geholpen door Melanie, een onwijs lieve huidtherapeut. Ik vond het prettig dat zij haar keuzes voor behandelingen kon onderbouwen met wetenschappelijk onderzoek en vind het prettig dat ze ook rekening houdt met mijn wensen bij het opstellen van een behandelplan. Mijn volgende afspraak staat al gepland :)

Youssra - ongeveer een jaar geleden
Gulcicek - ongeveer een jaar geleden

Melanie, is echt een hele lieve meid die mij een vertrouwd gevoel gaf

Rochella - ongeveer een jaar geleden
Siham - ongeveer een jaar geleden