5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Gisteren was het laser ontharing , peeling gezicht en rug oftewel een grote beurt! Maar Andres zoals altijd ging overal kundig mee om en de gezelligheid ondanks de gevoelige behandelingen maakte het weer een top ervaring.

Janita - ongeveer een jaar geleden
Natasja - ongeveer een jaar geleden
Sibel - ongeveer een jaar geleden

Heel erg fijn behandeld door Iris, ben inmiddels alweer 4 jaar vaste klant :)

Okan - ongeveer een jaar geleden

Ik kom al jaren bij Diba. De medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk, waardoor je je snel op je gemakt voelt. Ze zijn open en eerlijk en doen geen valse beloftes. Ze denken echt met je mee en nemen je serieus. Je bent niet zomaar een nummertje, hierdoor blijf ik bij ze terugkomen.

Sibel - ongeveer een jaar geleden

Tijdens de behandeling ben ik zeer professioneel en zorgvuldig geholpen. Onlangs ben ik behandeld door Melanie, en daar ben ik ontzettend tevreden over. ze is vriendelijk, stelt me gerust en zorgt ervoor dat ik me op mijn gemak voel. de behandeling liep prettig en met veel aandacht.

Tugce - ongeveer een jaar geleden
Melanie - ongeveer een jaar geleden

Heb wederom een hele fijne fotana laser behandeling gehad door een knappe kundige en lieve jongedame Bahar; top! Ik kom helemaal vanuit Eindhoven naar deze clinic

Nancy - ongeveer een jaar geleden
Berat - ongeveer een jaar geleden

Sinds een paar maanden ben ik klant bij Rojda en ik kan met volle overtuiging zeggen dat dit één van de beste beslissingen is geweest voor mijn huid. Jarenlang heb ik huidproblemen en storende littekens, maar dankzij de behandelingen bij deze kliniek zie ik eindelijk echte resultaten. Ik woon zelf in Eindhoven, maar ik rijd met alle liefde naar deze kliniek omdat ik weet dat ik hier in goede handen ben. Rojda is niet alleen professioneel en deskundig, maar ook eerlijk in haar advies en aanpak. Ze kijkt naar wat je huid echt nodig heeft en werkt doelgericht naar verbetering, zonder loze beloftes. De behandelingen zijn effectief, en ik raad iedereen in mijn omgeving aan om hierheen te gaan, vooral dames die net als ik last hebben van acne of littekens. Deze kliniek weet precies wat ze doen en je voelt je als klant oprecht gehoord en geholpen. Kortom: professioneel, resultaatgericht en betrouwbaar. Een absolute aanrader!😊

Selin - ongeveer een jaar geleden