Jessica, je nam echt de alle tijd om grondig mijn gezicht te reinigen. Top vrouw! Ik kijk er gauw naar uit hoe mijn acnee is behandeld voor de zomer! You got this girl ❤️💪🏼
kubra
-
meer dan 7 jaar geleden
Aysel
-
meer dan 7 jaar geleden
Spontane meid
Samira
-
meer dan 7 jaar geleden
vandaag voor de 3e x geweest ! Super tevreden ( zoals altijd) 😄. Never nooit geen andere !!!
Guldane
-
meer dan 7 jaar geleden
Zeer vriendelijke dames. Topservice en je word goed geïnformeerd over wat de behandelingen inhouden en wat je kunt verwachten. Tot de volgende x
Samira
-
meer dan 7 jaar geleden
Erg goed geholpen, Zeker een aanrader! Dankjewel Rojda!
Romaisa
-
meer dan 7 jaar geleden
My skin is already glowing😍, zoals altijd weer goed behandeld!
Suzan
-
meer dan 7 jaar geleden
Sultan
-
meer dan 7 jaar geleden
Na mijn 2de behandeling van dermapen merk ik dat mijn huid verbeterd is!!! Ik kan alleen maar positieve dingen erover zeggen maar je moet het zelf ervaren!!! 😍
Ambreen
-
meer dan 7 jaar geleden
Alles was HEEERRRRLLLIIJKKK!
Birsen
-
meer dan 7 jaar geleden