In één woord fantastisch! De ervaring bij Diba is van hoog niveau! Je gaat niet met een leeg gevoel naar huis zoals bijv. in achterkamertjes bij iemands thuis die je veel beloofd en snel afhandeldt maar weinig levert. Mijn ervaring zegt, als je in 40min uitbehandeldt bent terwijl je afspraak geboekt is voor 60 min, ren dan weg want je bent maar een hoeveelheid! Vergeet niet dat kwaliteit altijd boven kwantiteit staat en bij Diba draait alles om kwaliteit. Dus je bent verzekerd dat je ten alle tijden met een rustige voldane gevoel terug naar huis gaat. Love you Roj❤️
Zoals ik altijd bij Diba ervaar: warme ontvangst, heerlijke behandeling en perfecte resultaat 👌🏼
Na 3 proffesionele, fijne,..laserbehandelingen van Seval ben ik vandaag terecht gekomen bij Seres, wat een liefje seg die ook nog heel goed haar werk doet. Net zoals bij Seval voelde ik de stress wegglijden!! Dankuwel Diba voor de fijne momenten bij jullie!!
Hele fijne behandeling, en erg goed verzorgd!
Ik ben zeer goed geholpen. Top meiden!
Hey Rojda, ik was vandaag samen met mijn zus gekomen voor een intakegesprek. We hadden om half 5 een afspraak en door de wegomstandigeden waren we er pas rond half 6. Ik wil jullie oprecht heel erg bedanken dat jullie ons alsnog hebben kunnen helpen. Jouw collega was superlief en behulpzaam, dat konden wij heel erg waarderen!
Nogmaals heel erg bedankt voor de klantvriendelijkheid en tot de volgende keer!!
Erg tevreden!
Uitgebreide intake en goede uitleg van de producten en je huidstructuur. Ben super benieuwd naar het resultaat! 😁
Kom nu al bijna een jaar bij Diba beautycenter. Ga elke keer tevreden weg. Raad jullie ook echt aan bij iedereen. Jullie zijn klantvriendelijk, professioneel en goed in jullie werk. Mijn huid is er op vooruit gegaan. Kan niet wachten tot de volgende behandeling!