5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

In één woord fantastisch! De ervaring bij Diba is van hoog niveau! Je gaat niet met een leeg gevoel naar huis zoals bijv. in achterkamertjes bij iemands thuis die je veel beloofd en snel afhandeldt maar weinig levert. Mijn ervaring zegt, als je in 40min uitbehandeldt bent terwijl je afspraak geboekt is voor 60 min, ren dan weg want je bent maar een hoeveelheid! Vergeet niet dat kwaliteit altijd boven kwantiteit staat en bij Diba draait alles om kwaliteit. Dus je bent verzekerd dat je ten alle tijden met een rustige voldane gevoel terug naar huis gaat. Love you Roj❤️

Kanar - meer dan 7 jaar geleden

Zoals ik altijd bij Diba ervaar: warme ontvangst, heerlijke behandeling en perfecte resultaat 👌🏼

Serfiraz - meer dan 7 jaar geleden

Na 3 proffesionele, fijne,..laserbehandelingen van Seval ben ik vandaag terecht gekomen bij Seres, wat een liefje seg die ook nog heel goed haar werk doet. Net zoals bij Seval voelde ik de stress wegglijden!! Dankuwel Diba voor de fijne momenten bij jullie!!

Kadir - meer dan 7 jaar geleden

Hele fijne behandeling, en erg goed verzorgd!

Bouchra - meer dan 7 jaar geleden

Ik ben zeer goed geholpen. Top meiden!

Hajar - meer dan 7 jaar geleden
Sarina - meer dan 7 jaar geleden

Hey Rojda, ik was vandaag samen met mijn zus gekomen voor een intakegesprek. We hadden om half 5 een afspraak en door de wegomstandigeden waren we er pas rond half 6. Ik wil jullie oprecht heel erg bedanken dat jullie ons alsnog hebben kunnen helpen. Jouw collega was superlief en behulpzaam, dat konden wij heel erg waarderen!
Nogmaals heel erg bedankt voor de klantvriendelijkheid en tot de volgende keer!!

Sana - meer dan 7 jaar geleden

Erg tevreden!

Mirac - meer dan 7 jaar geleden

Uitgebreide intake en goede uitleg van de producten en je huidstructuur. Ben super benieuwd naar het resultaat! 😁

Chantal - meer dan 7 jaar geleden

Kom nu al bijna een jaar bij Diba beautycenter. Ga elke keer tevreden weg. Raad jullie ook echt aan bij iedereen. Jullie zijn klantvriendelijk, professioneel en goed in jullie werk. Mijn huid is er op vooruit gegaan. Kan niet wachten tot de volgende behandeling!

Samia - meer dan 7 jaar geleden