Lieve lieve Rojda,
Vandaag mijn 6e behandeling gehad. Ik ben super goed geholpen en blij met de behandeling. Ongelofelijk, power vrouw dat je bent!
Ik kijk uit naar mijn volgende afspraken. Tot snel kusss shakila
Ik ben geholpen door Jessica, super vriendelijk en ze heeft alles echt goed uitgelegd. Alleen al als je de salon binnen komt voel jeje echt op je gemak! Ben benieuwd naar de resultaten want ik heb al door geboekt! Tot volgense maand diba beauty center!
Bedankt, ik heb mijn eerste behandeling gehad. Ik heb een huiddieet gekregen en ga me proberen eraan te houden. Ik heb weer een beetje hoop gekregen om ook een droomhuid te kunnen hebben. Bedankt!
Vandaag had ik mijn derde gezichtsbehandeling. Door een trein storing was ik een halfuur te laat op mijn afspraak, ik was al bang dat het niet door kon gaan maar Rojda is zó ontzettend professioneel en begripvol dat ze in het resterende halfuur een peeling voor mij heeft gedaan! Ik was al zo blij dat ze nog wat voor mij kon doen. Het was mijn eerste peeling, het deed eventjes pijn maar ik ben super benieuwd naar de resultaten. Je wordt bij diba’s beauty center echt op je gemak gesteld, dat is erg fijn. Nogmaals bedankt dames van DIBA en vooral Rojda vandaag!! Tot de volgende keer xxxx
Mijn 2e afspraak zelfde vertrouwde gezicht.. gold hands♥️ aan mijn gezicht.. sorry deze proces word mijn nieuwe verslaving 2019 #kennisgemaakt met Dermapen😍 cant wait om mijn nieuwe face te ontmoeten na deze kuur🙏🏻
Vandaag ben ik dus behandeld door een schat van een mens die ruimschots beschikte over kennis in haar vak. Hoe lief en aardig Seval ook was, ik was in 40 minuten uitbehandeld altijd samen met mijn vriendin die nooit voorheen gelaserd had. Maar voorheen had ik alleen ervaring met IPL en SHR en dus wist ik niet dat je met diode kwalitatief meer eruit haalt als je er langer over doet! Totdat ik vandaag door een echte huidtherapeute behandeld werd en zowel mijn vriendin als ikzelf hadden dus zelfs meer tijd nodig waardoor onze afspraken met een half uur verlengd zijn voor de volgende keer! Shockerend! Dankjewel lieve lieve schat ik ben je naam kwijt sorry maar je bent een waardevolle investering voor Diba! Tot de volgende behandeling weer! 🌹