Echt goed geholpen!
Elif
-
meer dan een jaar geleden
Sara
-
meer dan een jaar geleden
Zahide
-
meer dan een jaar geleden
Zoals altijd weer top behandeld door Andres! Fotona 4d en een rug behandeling , was wat gevoeliger vandaag maar Andres was geduldig en hielp mij er doorheen❤️ see you in April to be summer ready ☀️
Janita
-
meer dan een jaar geleden
Lana
-
meer dan een jaar geleden
Super fijne en duidelijk uitleg gehad en vriendelijke dame!
Sarah
-
meer dan een jaar geleden
Sadia
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben erg tevreden over Rialda! Ze is een ontzettend leuke en vriendelijke meid, en tegelijkertijd ook zeer professioneel. Ze neemt de tijd, zorgt voor een fijne sfeer en levert echt kwaliteit. Ik kom al langer bij deze kliniek en ben altijd tevreden. Ze leveren keer op keer top service en stellen nooit teleur.
Reyhan
-
meer dan een jaar geleden
Ouiam
-
meer dan een jaar geleden
Bahar is een toppertje!!
Phylicia
-
meer dan een jaar geleden