5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Ebru - meer dan een jaar geleden
Antonio - meer dan een jaar geleden

Weer een topbehandeling gehad bij Diba Clinics! Iris nam uitgebreid de tijd om samen naar mijn huid te kijken en de juiste behandeling toe te passen. Daarnaast gaf ze goed advies over nieuwe producten, waarvan ik er meteen twee heb meegenomen. De behandeling was niet alleen professioneel, maar ook gezellig. Dankjewel Iris en team Diba!

Yasemin - meer dan een jaar geleden
Nadia - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd zeer tevreden met Andrés!!

Olivia - meer dan een jaar geleden
Nila - meer dan een jaar geleden
Yasemin - meer dan een jaar geleden

Al zoveel jaar bij Andres, zelfs na 1,5 jaar weer de fotona 4d gedaan en was weer top en vooral weer gezellig. Het is geen prettig behandeling maar the results don’t lie! Maar Andres helpt je er goed doorheen.

Janita - meer dan een jaar geleden
Jaouad - meer dan een jaar geleden

Ik kijk met een supergoed gevoel terug op de afspraak. De behandelaar was erg vriendelijk en had verstand van zaken. Ze heeft kritisch naar de huidanalyse gekeken en legde alles goed uit. Ze luisterde ook goed naar mijn wensen. De behandeling zelf was vervolgens er prettig. Ze nam me mee door alle stappen en stelde me steeds gerust. Echt een topper. Mijn huid voelt ook heel fijn aan nu en de after care instructies zijn helemaal duidelijk. Ik kijk uit naar de volgende afspraak!

Stephana - meer dan een jaar geleden