5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Bij mijn vorige afspraak was er een misverstand in de communicatie, maar dit is keurig opgepakt en opgelost zoals afgesproken. Ik ben gastvrij ontvangen en kreeg alle ruimte om mijn vragen te stellen, zowel vooraf als tijdens de behandeling. De ingreep was niet geheel pijnloos, maar dankzij de verdovende crème en de mogelijkheid om tussendoor een korte pauze te nemen, was het goed te doen. Mijn resultaat zal niet direct zichtbaar zijn, maar ik ben tevreden en ga zeker een vervolgafspraak maken. Ik kan Diba van harte aanbevelen!

Silvia - meer dan een jaar geleden

Altijd heel goed en professioneel geholpen door Iris! Echt super!

Michelle - meer dan een jaar geleden

Ik ben altijd super blij wanneer ik langs ben geweest! Voelt als een verwen moment voor me zelf

Nadia - meer dan een jaar geleden

Tijdens de intake duidelijke uitleg gehad over de scan/huidanalyse. Vervolgens uitleg gekregen over de aangeraden behandeling, alvorens er met de eerste behandeling werd begonnen. Fijne behandelaar en zeer vriendelijk!

Astrid - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk ontvangen en snel geholpen

Soufiane - meer dan een jaar geleden
Sifa - meer dan een jaar geleden

Ik ben door Iris tijdens het intakegesprek heel goed geholpen. Ze nam de tijd om alles goed uit te leggen.

Rina - meer dan een jaar geleden
Ecem - meer dan een jaar geleden

Zij is Top Top topper 🙂

Tania - meer dan een jaar geleden

Kundig, aardig en een erg mooie plek. Zeker voor herhaling vatbaar

Handan - meer dan een jaar geleden