5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Heb vandaag mijn gezicht gemeten, wat een geweldige uitvinding. Kon alles zo duidelijk zien en Iris heeft t zo goed uitgelegd. Super tevreden! Dank jullie wel dames.

Yasemin - ongeveer 2 jaar geleden
Ismael - ongeveer 2 jaar geleden

Top zoals altijd!

Oyku - ongeveer 2 jaar geleden

Behandeling gehad bij Andres. Zeer kundig en professioneel! Ik kom vaker bij Diba Clinics en ben altijd tevreden. Tot de volgende keer!

Erren - ongeveer 2 jaar geleden
Selma - ongeveer 2 jaar geleden

Super fijn geholpen weer!🫶

Sohayla - ongeveer 2 jaar geleden
Hind - ongeveer 2 jaar geleden

Top, ik wordt altijd heel goed geholpen. Ik ga altijd met een fijn gevoel na me behandeling weg.

Kajin - ongeveer 2 jaar geleden
Zemen - ongeveer 2 jaar geleden
Zemen - ongeveer 2 jaar geleden