Heb vandaag mijn gezicht gemeten, wat een geweldige uitvinding. Kon alles zo duidelijk zien en Iris heeft t zo goed uitgelegd. Super tevreden! Dank jullie wel dames.
Yasemin
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ismael
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top zoals altijd!
Oyku
-
ongeveer 2 jaar geleden
Behandeling gehad bij Andres. Zeer kundig en professioneel! Ik kom vaker bij Diba Clinics en ben altijd tevreden. Tot de volgende keer!
Erren
-
ongeveer 2 jaar geleden
Selma
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super fijn geholpen weer!🫶
Sohayla
-
ongeveer 2 jaar geleden
Hind
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top, ik wordt altijd heel goed geholpen. Ik ga altijd met een fijn gevoel na me behandeling weg.
Kajin
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zemen
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zemen
-
ongeveer 2 jaar geleden