5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Vandaag de Fotona CO2-laserpeel gehad bij Andres. De behandeling zelf was vrij intensief, maar Andres heeft mij de hele behandeling door op mijn gemak gesteld. Hij vertelde keurig telkens wat hij ging doen, waardoor ik mentaal ook altijd voorbereid was. Zeer deskundig, grappig, perfectionistisch én vriendelijk! Wederom een top ervaring bij Diba Clinics. Lieve Team Diba, ga zo door! Sky is the limit :)

Tahlil - ongeveer 2 jaar geleden

Ik was erg tevreden

Sevgi - ongeveer 2 jaar geleden

Super

Melise - ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben heel goed begeleid

Nisrine - ongeveer 2 jaar geleden

Ik heb gisteren mijn 3e laserontharing behandeling gehad voor het gezicht en ik merk zoveel vooruitgang. Nu al super blij met de resultaten.

Sherrise - ongeveer 2 jaar geleden
Lucky - ongeveer 2 jaar geleden
Yasemin - ongeveer 2 jaar geleden

Zeer vriendelijke en kundige dame. Heeft me goed geadviseerd over de behandeling en de producten. Ik kom zeker bij haar terug ❤️

Raziye - ongeveer 2 jaar geleden
Sarinah - ongeveer 2 jaar geleden

Ik laser al een tijdje bij Diba clinics. Na best wel wat behandelingen kan ik zeggen dat ik bijna haar vrij ben. Aparaten zijn top, er wordt heel hygiënisch gewerkt en de collega’s zijn vriendelijk en proffesioneel.

mandy - ongeveer 2 jaar geleden