5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Hele goede service en aardig en behulpzaam personeel ..
En heel tevreden met de behandeling

Nancy - ongeveer 2 jaar geleden

Vandaag bij de behandeling was mijn huid wat gevoeliger, waardoor het is meer pijn deed. Maar Andres heeft me weer fijn geholpen en me doorheen gepraat waardoor ik mijn aandacht op hem kon focussen waardoor hij beter zijn werk kon doen.🥰😁

Brayson - ongeveer 2 jaar geleden
Aleyna - meer dan 2 jaar geleden

Andrès is ,zoals altijd zeer kundig.
Eerst overleg over welke behandeling voor mij goed is.
Tijdens behandeling werkt hij rustig en bekwaam.
Gezellig contact en goed gesprek is ook belangrijk en Andrès neemt hier ook tijd voor.

Karen - meer dan 2 jaar geleden

Zoals gewoonlijk
Top behandelingen gehad

Hilal - meer dan 2 jaar geleden
Lois - meer dan 2 jaar geleden

Top goed advies nette salon vriendelijk personeel

Janis - meer dan 2 jaar geleden
Esma - meer dan 2 jaar geleden

Afspraak ging fantastisch. Werd goed uitgelegd wat hij aan het doen was en wat voor behandeling beter bij mij past en waarom. Altijd tevreden.

Rosalba - meer dan 2 jaar geleden

Altijd fijn geholpen

Gulan - meer dan 2 jaar geleden