5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik vond het een hele fijne behandeling!
Bahar legde heel duidelijk en goed uit wat ze aan het doen was en gaf ook handige informatie mee.
De behandeling zelf vond ik ook erg prettig. Ze voelde goed aan wat ik nodig had.

Elif - meer dan 2 jaar geleden

Wederom erg fijn behandeld door Melanie.

Dilan - meer dan 2 jaar geleden

Eerste afspraak gehad waarin mijn huid is beoordeeld. Daarna een fijn gesprek gehad over mijn verwachtingen en de mogelijkheden om deze te bereiken. Ik heb vertrouwen in de voorgestelde behandeling om mijn huid te verbeteren.

Maria - meer dan 2 jaar geleden
Tolgahan - meer dan 2 jaar geleden

Top! Vriendelijke dame en heeft mij goed behandeld en advies gegeven!

Marja - meer dan 2 jaar geleden

Heelvriendelijk geholpen door Iris!
Lief, begrijpend en ze is echt!

Patricia - meer dan 2 jaar geleden

Goed geholpen. Iedere stap werd duidelijk uitgelegd. Dit was mijn derde afspraak. Elke keer heb ik toevallig andere huidtherapeut gehad. Ze zijn allemaal even professioneel. Je betaalt veel, maar krijgt er ook veel voor terug!

Aysegul - meer dan 2 jaar geleden

Mijn eerste afspraak en heel goed geholpen bij Melanie.

Hirra - meer dan 2 jaar geleden

Heeeel goed geholpen 🤗

Oyku - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben echt heel erg te vreden, ik heb tot nu toe geen een behandelaar gehad waarbij ik me niet op me gemak voelde. Ze zijn allemaal erg lief en behulpzaam. Maar dit is wel een van de beste keren dat ik ben geweest ik vond haar erg goed.

Kajin - meer dan 2 jaar geleden