Behandeling bij Bahar gehad.
Kom al een tijdje bij Diba om te laseren en ben tot nu toe bij iedereen tevreden die mij heeft behandeld!
Erren
-
meer dan 2 jaar geleden
Top behandeld door Bahar, super lieve meid en professioneel! Zoals gewoonlijk weer super tevreden!
Yasmina
-
meer dan 2 jaar geleden
Medewerker Melanie is een hele fijne behandelaar! Erg gezellig gehad tijdens de behandeling. De volgende behandeling ook gelijk bij haar geboekt!
Betul
-
meer dan 2 jaar geleden
Alweer mijn derde behandeling en weer zoals altijd top!
Aleyna
-
meer dan 2 jaar geleden
Piroz
-
meer dan 2 jaar geleden
Bahar
-
meer dan 2 jaar geleden
Nuray
-
meer dan 2 jaar geleden
Bij binnenkomst zeer vriendelijke geholpen door Bahar, tijdens de behandeling heeft ze alles stap voor stap verteld, fijne behandeling gehad, ze was erg professioneel met veel kennis! Nogmaals bedankt Diba clinics voor de top kwaliteit.
Kudret
-
meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijk en kundig
Raziye
-
meer dan 2 jaar geleden
Hajar
-
meer dan 2 jaar geleden