5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik voelde meteen op me gemak.

Sureya - meer dan 2 jaar geleden
Zeynep - meer dan 2 jaar geleden
Yasemin - meer dan 2 jaar geleden

Wederom een fijne ervaring

Okan - meer dan 2 jaar geleden

Lief en kundig personeel. Ben goed geïnformeerd en ze hebben een plan gericht op mijn dunne huid gemaakt. Na 1 peeling zie ik al verschil in mijn huid. Zooo blij mee!

Liesbeth - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd vriendelijk en goed geholpen :)

Pinar - meer dan 2 jaar geleden
Nerina - meer dan 2 jaar geleden
Youssra - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn zoals altijd!

Oyku - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling zoals altijd

Aleyna - meer dan 2 jaar geleden