Ik voelde meteen op me gemak.
Sureya
-
meer dan 2 jaar geleden
Zeynep
-
meer dan 2 jaar geleden
Yasemin
-
meer dan 2 jaar geleden
Wederom een fijne ervaring
Okan
-
meer dan 2 jaar geleden
Lief en kundig personeel. Ben goed geïnformeerd en ze hebben een plan gericht op mijn dunne huid gemaakt. Na 1 peeling zie ik al verschil in mijn huid. Zooo blij mee!
Liesbeth
-
meer dan 2 jaar geleden
Zoals altijd vriendelijk en goed geholpen :)
Pinar
-
meer dan 2 jaar geleden
Nerina
-
meer dan 2 jaar geleden
Youssra
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel fijn zoals altijd!
Oyku
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijne behandeling zoals altijd
Aleyna
-
meer dan 2 jaar geleden