Super-!
Yasmine
-
ongeveer 5 jaar geleden
Fatma
-
ongeveer 5 jaar geleden
Supergoed geholpen door Melissa! Toen ik thuis kwam zag ik dat ze de tester in de tas had gedaan waar ik zo tevreden over was. Erg lief!
Tugce
-
ongeveer 5 jaar geleden
Zoals altijd een fijne behandeling gehad van Melissa! Erg tevreden, tot over 4 weken xx
Shalini
-
ongeveer 5 jaar geleden
Lola
-
ongeveer 5 jaar geleden
Goede hulp gehad
Jamila
-
ongeveer 5 jaar geleden
Diba’s laser is gewoon the best!!!
Rojda
-
ongeveer 5 jaar geleden
Helin
-
ongeveer 5 jaar geleden
Nadia
-
ongeveer 5 jaar geleden
Vandaag behandeld door Melissa voor een peeling! Hartstikke lieve meid waar ik tijdens de behandeling gezellig mee kan praten. Ze vraagt ook steeds tussendoor of alles naar wens is. Toppert!
Bouchra
-
ongeveer 5 jaar geleden