Altijd fijn bij jullie! Super service en altijd goed advies :)
Serap
-
ongeveer 5 jaar geleden
Erva
-
ongeveer 5 jaar geleden
Profesional calificado y un exquisito trato
alexandra
-
ongeveer 5 jaar geleden
Nawal
-
ongeveer 5 jaar geleden
aurelia
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ronahi
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super tevreden !
Merve
-
ongeveer 5 jaar geleden
Vanochtend gezicht laten laseren, super tevreden met de service nog steeds! Vandaag bij de eigenaar geweest & ze heeft echt de tijd genomen super fijn!. Kom er nu al een tijdje , bedankt voor vandaag weer. Zie jullie snel weeerr
Groetjes, Chayenne♥️
Chayenne
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik heb vanochtend heel erg genoten van mijn behandeling! Ik ben heerlijk tot rust gekomen. Vriendelijk en leuk personeel. Ik kom zeker maandelijks langs voor een behandeling!!! Michelle je bent een topper!!
Sara
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super goed geholpen door Michelle, hele fijne omgang, ze was heel geduldig en behulpzaam. Voelde mij echt gehoord.
Farwah
-
ongeveer 5 jaar geleden