5.0
gebaseerd op 3.869 reviews
Sharena - ongeveer 5 jaar geleden
Salha - ongeveer 5 jaar geleden

Top !

Kajin - ongeveer 5 jaar geleden

Zo tevreden over mijn behandelingen. Rojda is een super professionele, klantvriendelijke en eerlijke behandelaar. Ik kom al jaren bij Diba Beauty Center naar tevredenheid.

Tamara - ongeveer 5 jaar geleden

Ben geholpen door Rojda , super vriendelijk en proffesioneel! Ik voelde mij gelijk op me gemak. Kijk uit naar mijn volgende afspraak

Kudret - ongeveer 5 jaar geleden

Super goed geholpen m’n gezicht voelt meteen als baby billen

Imane - ongeveer 5 jaar geleden

Goed geholpen, 100% aan te raden. Zowel voor gezichtsbehandelingen als voor laserbehandelingen.

- Lana

Lana - ongeveer 5 jaar geleden

Super geholpen door Rojda weer :) Ondanks dat ik mijn afspraak verkeerd in mijn agenda zet heeft ze toch nog een plekje vrij voor me kunnen maken.

yasmin - ongeveer 5 jaar geleden
adriaan - ongeveer 5 jaar geleden
Rabbia - ongeveer 5 jaar geleden