Sharena
-
ongeveer 5 jaar geleden
Salha
-
ongeveer 5 jaar geleden
Top !
Kajin
-
ongeveer 5 jaar geleden
Zo tevreden over mijn behandelingen. Rojda is een super professionele, klantvriendelijke en eerlijke behandelaar. Ik kom al jaren bij Diba Beauty Center naar tevredenheid.
Tamara
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ben geholpen door Rojda , super vriendelijk en proffesioneel! Ik voelde mij gelijk op me gemak. Kijk uit naar mijn volgende afspraak
Kudret
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super goed geholpen m’n gezicht voelt meteen als baby billen
Imane
-
ongeveer 5 jaar geleden
Goed geholpen, 100% aan te raden. Zowel voor gezichtsbehandelingen als voor laserbehandelingen.
- Lana
Lana
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super geholpen door Rojda weer :) Ondanks dat ik mijn afspraak verkeerd in mijn agenda zet heeft ze toch nog een plekje vrij voor me kunnen maken.
yasmin
-
ongeveer 5 jaar geleden
adriaan
-
ongeveer 5 jaar geleden
Rabbia
-
ongeveer 5 jaar geleden