Imane
-
ongeveer 5 jaar geleden
Top! En vriendelijke medewerkers! Ga zo door dames.
Shiney
-
ongeveer 5 jaar geleden
Sueda
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super tevreden na mijn behandeling (hydrafacial en dermapen 4) door Rojda! Ze heeft gouden handen!
Neroush
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super lieve behandelaar en vriendelijk. Vraagt altijd netjes naar het budget en geeft de prijs van de behandeling aan, doen niet velen!
Betul
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik ben elke keer zo ontzettend tevreden! Honestly the best!!!
Samira
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik heb weer een super fijne behandeling gehad bij Andres. Hij weet me goed op mijn gemak te stellen tijdens de behandeling en hij heeft mij ook nog goed advies gegeven na de behandeling en wat nieuwe producten geadviseerd om nog betere resultaten te behalen. Ik kijk weer uit naar de volgende afspraak
Negin
-
ongeveer 5 jaar geleden
Jessika
-
ongeveer 5 jaar geleden
Eda
-
ongeveer 5 jaar geleden
Fijne behandeling op advies en stap voor stap meegenomen in de behandeling!
Faiza
-
ongeveer 5 jaar geleden