5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik ben super warm ontvangen! Behandeling gehad bij Rojda, ze is erg professioneel, vriendelijk en eerlijk. Goede thuisadviezen gehad en een leuke goodiebag! Ik kom zeker terug!

Feyza - meer dan 6 jaar geleden

Hi Diba en alle medewerkers van Dibabeautycentrum! Ik ben zeer goed geholpen en behandeld, super lieve sociale mensen die hier werken! En wat een goede service! Ik ben met een goed gevoel uit de deur gelopen. Heel erg bedankt hiervoor! Ik heb een dermapen behandeling gehad en ik zal een before en after sturen binnekort❤️

Lolav - meer dan 6 jaar geleden

Gisteren weer een goede behandeling gehad en zoals altijd zeer tevreden!
Dit alweer 2 jaar lang; wat een mooie goodie bag opleverde.
Nogmaals gefeliciteerd met jullie tweejarige bestaan.

Karen - meer dan 6 jaar geleden
Anzhelika - meer dan 6 jaar geleden

Super behandeld en op mn gemak gesteld! ❤️ Mn huid is echt verbeterd 🤩 Cant wait for my next treatment 😊

Marwa - meer dan 6 jaar geleden

Ik voelde me gewoon thuis! Ben echt super goed behandeld zoals altijd🥰🥰

Tugce - meer dan 6 jaar geleden
Menekse - meer dan 6 jaar geleden
Yildiz - meer dan 6 jaar geleden

Voor de 2e keer weer super lief en goed ontvangen! Ben super blij met de behandelingen en resultaten. ❤️

Sabine - meer dan 6 jaar geleden

Loveeeeee Rojda & haar team so muchhhhh, met elke afspraak wordt ik meer en meer fan, los van dat het zo'n schat is is ze ook nog eens een super huidspecialiste! Ben zo blij dat ik Diba heb ontdekt, het is elke keer weer de 4/5 uren rijden waard! En bovenop alles doen ze nooit moeilijk om net een extra stapje te zetten. So much love for you & your team Kijk nu al uit naar de volgende afspraak xx

Avin - meer dan 6 jaar geleden