Amber
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik ben super tevreden met mijn behandeling!! Nu afwachten op het resultaat.
Doganay
-
meer dan 6 jaar geleden
Buiten de professionaliteit maakt Salima de behandeling ook super gezellig. Denk dat wij zo hard hebben gelachen dat alle andere behandelkamers wel gedacht moeten hebben. Vandaag een wisseling in behandeling gedaan en ben super benieuwd naar het resultaat. Tot snel dames.
Janita
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik heb een hele fijne afspraak gehad. Alles werd duidelijk stap voor stap uitgelegd en er werd goed rekening met mij gehouden. Ik ben met een super fijn gevoel naar huis gegaan.
minela
-
meer dan 6 jaar geleden
Aylin
-
meer dan 6 jaar geleden
Vandaag weer super goed behandeld bij Diba. Ik kan niet wachten op de volgende behandeling.
Florine
-
meer dan 6 jaar geleden
Romy
-
meer dan 6 jaar geleden
Nadia
-
meer dan 6 jaar geleden
Bedankt voor de goede service en advies!
Sharani
-
meer dan 6 jaar geleden
Sanija
-
meer dan 6 jaar geleden