Juriel
-
meer dan 6 jaar geleden
Beste behandeling ooit!!!! Love your work babe
dilara
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik ben weer zo goed geholpen bij diba beauty center. Kan niet wachten op de resultaat.
Taoussa
-
meer dan 6 jaar geleden
De allerbeste advies, allerbeste behandelingen en allerbeste specialisten!!! Love everything
Mine
-
meer dan 6 jaar geleden
Weer een top behandeling, super fijne service en advies op maat. Heel erg tevreden!!!
Seyma
-
meer dan 6 jaar geleden
Natasja
-
meer dan 6 jaar geleden
Steffi
-
meer dan 6 jaar geleden
Behandeling was top! Had het niet anders verwacht. Tot gauw!
Liefs,
Najiha
Najiha
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik heb eerste keer een dermapen behandeling genomen en om eerlijk te zijn was ik wel echt zenuwachtig maar degene die mij behandelde deed het echt rustig met stapjes waardoor ik geen zenuwen had. Het is nu alweer 5 dagen voorbij en ik ben superblij met me resultaat. Tot de volgende keer ❤️☺️
Asude
-
meer dan 6 jaar geleden
Met 1 woord FANTASTISCH! Kom het zelf ervaren alleen maar liefde ! Love
Dilan
-
meer dan 6 jaar geleden