5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Juriel - meer dan 6 jaar geleden

Beste behandeling ooit!!!! Love your work babe

dilara - meer dan 6 jaar geleden

Ik ben weer zo goed geholpen bij diba beauty center. Kan niet wachten op de resultaat.

Taoussa - meer dan 6 jaar geleden

De allerbeste advies, allerbeste behandelingen en allerbeste specialisten!!! Love everything

Mine - meer dan 6 jaar geleden

Weer een top behandeling, super fijne service en advies op maat. Heel erg tevreden!!!

Seyma - meer dan 6 jaar geleden
Natasja - meer dan 6 jaar geleden
Steffi - meer dan 6 jaar geleden

Behandeling was top! Had het niet anders verwacht. Tot gauw!

Liefs,
Najiha

Najiha - meer dan 6 jaar geleden

Ik heb eerste keer een dermapen behandeling genomen en om eerlijk te zijn was ik wel echt zenuwachtig maar degene die mij behandelde deed het echt rustig met stapjes waardoor ik geen zenuwen had. Het is nu alweer 5 dagen voorbij en ik ben superblij met me resultaat. Tot de volgende keer ❤️☺️

Asude - meer dan 6 jaar geleden

Met 1 woord FANTASTISCH! Kom het zelf ervaren alleen maar liefde ! Love

Dilan - meer dan 6 jaar geleden