5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Alles was helder en duidelijk! Lieve meiden ook

Ecem - meer dan 6 jaar geleden

Vriendelijk ontvangen en veel informatie gekregen over de vervolg stappen omtrent laseren. Goede feedback gekregen. Zeker een aanrader!

Kaajal - meer dan 6 jaar geleden

Topper! Hele fijne behandeling gehad 🥰❤️

Madjida - meer dan 6 jaar geleden

❤️❤️❤️❤️

Chrystel - meer dan 6 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden! Eerder een dermapen behandeling gehad bij een andere specialiste. Bij Chandni kreeg ik echt het gevoel dat de plekjes op mijn huid die extra 'aandacht' nodig hadden ook echt extra werden behandeld! Daarnaast ook goede uitleg over wat er gebeurde en producten

Renée - meer dan 6 jaar geleden

Ik ben zoals altijd keurig en netjes behandeld. Werd op mijn gemak gesteld en daarnaast wist ze precies waar mijn huid aan toe was! Ik kijk alweer uit naar de volgende behandeling! xxx

Melissa - meer dan 6 jaar geleden

Hey, ik was wel even geschrokken van de resultaten van de gezichtscan, maar wat leuk om te doen ! Ik heb een duidelijke uitleg gekregen over de toestand van mijn huid en ook over de setjes. Ik heb de vital c set genomen en ben er nu al heel tevreden over. Het was echt de moeite waard !

Cansoy - meer dan 6 jaar geleden

Hele fijne behandeling. Altijd tevreden en vertrouwd!

Helay - meer dan 6 jaar geleden

2e afspraak bij Diba beauty. Ik werd geholpen door Melissa en wat een schat! Zo goed alles uitgelegd en wat heb ik genoten! Heel veel liefde!!

Nikita - meer dan 6 jaar geleden
Gizem - meer dan 6 jaar geleden