5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Amal - meer dan 6 jaar geleden

Degene die mij heeft behandeld was heel vriendelijk en heeft goed advies gegeven naar aanleiding door veel vragen stellen. We hebben tussendoor veel gesproken er vielen bijna geen stiltes, ook is de behandeling van de dermapen die mij was geadviseerd goed bevallen nou is het geen pijnloze behandeling de dermapen maar hé wie mooi wilt zijn moet pijn lijden 😆

Jayanti - meer dan 6 jaar geleden

Ik ben erg tevreden over de afspraak, ze neemt echt de tijd voor alles. Tweede keer bij haar nu, en zag na de eerste keer al groot verschil!

Siham - meer dan 6 jaar geleden

Ik ben netjes ontvangen. Alles is super goed uitgelegd. Tijdens de behandeling werdt ook aangegeven wanneer een handeling kon prikken/tintelen. Dat vond ik wel fijn. Mijn volgende afspraak staat al vast!

Imane - meer dan 6 jaar geleden

Super goed behandeld door Melissa! En alles netjes uitgelegd! Bedankt! En tot snel

Chaymae - meer dan 6 jaar geleden

Ik ben met een goed gevoel weggegaan. Het was gewoon te merken dat Rojda precies wist waar ze het over had. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn huid optimaal wordt behandeld. Kan niet wachten 😊

Najla - meer dan 6 jaar geleden

Zeer fijne klantenservice! Goede behandeling met direct resultaat. Ik kom zeker weer voor een tweede behandeling

Yasmina - meer dan 6 jaar geleden
Busra - meer dan 6 jaar geleden
Sinem - meer dan 6 jaar geleden

Zoals altijd top!!

Besime - meer dan 6 jaar geleden