5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik vond het een superleuke behandeling ik ben zooo goed geholpen superleuke dame , heel goed alles uitgelegd alle vragen zijn perfect beantwoord. Ik ben super tevreden

Emine - ongeveer een jaar geleden
Ezgi - ongeveer een jaar geleden

Mijn afspraak ging heel goed. Iris heeft goed voor mij gezorgd en mijn vragen beantwoord. Ik ben tevreden dat ik voor Diba Clinic heb gekozen.

Hadice - ongeveer een jaar geleden

Vriendelijk personeel en mijn huid voelt weer fris aan.

Aleyna - ongeveer een jaar geleden
Kubra - ongeveer een jaar geleden

Amazing!

Seyma - ongeveer een jaar geleden

Ik ben super fijn behandeld door Melanie!

Elif - ongeveer een jaar geleden

Superfijne service en top resultaten!!

Amal - ongeveer een jaar geleden

Ik was erg tevreden over de informatie van de huid therapie. Heel duidelijke informatie gehad.

Carmelita - ongeveer een jaar geleden

Ik ben hier al een paar keer geweest voor de behandeling microneedling. En het is echt een top behandeling. Je krijgt er mooi resultaat mee. Het personeel is ook heel vriendelijk en denken heel erg met je mee en luisterd naar je wensen.

Indy - ongeveer een jaar geleden