Ik vond het een superleuke behandeling ik ben zooo goed geholpen superleuke dame , heel goed alles uitgelegd alle vragen zijn perfect beantwoord. Ik ben super tevreden
Mijn afspraak ging heel goed. Iris heeft goed voor mij gezorgd en mijn vragen beantwoord. Ik ben tevreden dat ik voor Diba Clinic heb gekozen.
Vriendelijk personeel en mijn huid voelt weer fris aan.
Amazing!
Ik ben super fijn behandeld door Melanie!
Superfijne service en top resultaten!!
Ik was erg tevreden over de informatie van de huid therapie. Heel duidelijke informatie gehad.
Ik ben hier al een paar keer geweest voor de behandeling microneedling. En het is echt een top behandeling. Je krijgt er mooi resultaat mee. Het personeel is ook heel vriendelijk en denken heel erg met je mee en luisterd naar je wensen.