Super fijn en professioneel geholpen.
Saloua
-
ongeveer een jaar geleden
Ebru
-
ongeveer een jaar geleden
Ebru
-
ongeveer een jaar geleden
Gewoon top!
Munishka
-
ongeveer een jaar geleden
Super tevreden. Ik kom hier graag!
Mel
-
ongeveer een jaar geleden
Zehira
-
ongeveer een jaar geleden
Dit was de tweede behandeling van een reeks van 8 XL haar behandelingen. Heel kundig en snel. Mooie salon en aardige mensen.
Handan
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals gewoonlijk weer super goed behandeld 👍
Hilal
-
ongeveer een jaar geleden
Soma
-
ongeveer een jaar geleden
Goed zoals altijd, voelde me weer heerlijk clean na de behandeling! Rojda heeft gouden handjes!
Michelle
-
ongeveer een jaar geleden