5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Super fijn en professioneel geholpen.

Saloua - ongeveer een jaar geleden
Ebru - ongeveer een jaar geleden
Ebru - ongeveer een jaar geleden

Gewoon top!

Munishka - ongeveer een jaar geleden

Super tevreden. Ik kom hier graag!

Mel - ongeveer een jaar geleden
Zehira - ongeveer een jaar geleden

Dit was de tweede behandeling van een reeks van 8 XL haar behandelingen. Heel kundig en snel. Mooie salon en aardige mensen.

Handan - ongeveer een jaar geleden

Zoals gewoonlijk weer super goed behandeld 👍

Hilal - ongeveer een jaar geleden
Soma - ongeveer een jaar geleden

Goed zoals altijd, voelde me weer heerlijk clean na de behandeling! Rojda heeft gouden handjes!

Michelle - ongeveer een jaar geleden