5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Zeer vriendelijk en professioneel

romy - bijna 8 jaar geleden

Rojda is the best!!!!! Ze heeft echt goude handjes was zeer tevreden voelde me meteen op mijn gemak.

Sara - bijna 8 jaar geleden

Super klantvriendelijke dames. De dame die mij behandelde gaf alles aan wat ze gebruikte etc. Echt een aanrader! Heb al een vervolg afspraak voor de chemische peeling gemaakt, can’t wait! Thankss Diba beauty center!

Diba - bijna 8 jaar geleden

Heel vriendelijk zowel jou als de onthaalbediende + je legt alles neetjes uit, je bent eerlijk en probeert in alles te helpen.
Helemaal naar rotterdam komen was zeker de moeite waard !

Hajar - bijna 8 jaar geleden

Heele liefe dames en behandelen je met respect

fatma - bijna 8 jaar geleden

In 1 woord, SUPER!

dfd - bijna 8 jaar geleden

Topie

marwa - bijna 8 jaar geleden

Zeer tevreden over de behandelingen en personeel is echt top!! Zeker een aanrader :))

Merve - bijna 8 jaar geleden

Rojda heeft duidelijk kennis van zaken. Allereerst werd ik vriendelijk verwelkomt met glaasje water! Vervolgens hebben wij samen besproken welke behandelingen er het beste bij mij passen door middel van een huidscan. Zij gaf mij eerlijk advies wat ik wel en niet moest doen. Wat ik overigens heel fijn vond. Je merkt aan haar dat beauty echt haar passie is en haar klanten optimaal wilt helpen met een betere huis. Lieve Rojda, je bent geweldig! Ik kom zeker terug voor mijn tweede behandeling. Tot snel!

Ayaan - ongeveer 8 jaar geleden

Super goede uitleg over wat de peeling inhield en hoe het zou aanvoelen op m’n huid. Je voelt je huid na de peeling herleven!

kelly - ongeveer 8 jaar geleden