5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Heel professioneel behandeld!

Bouchra - bijna 8 jaar geleden

Rojdaaa ❤️
Vandaag voor het eerst bij jou geweest en ben super tevreden. Jij hebt letterlijk magische handen! Wat ben ik blij dat ik je heb leren kennen. Je bent een super vriendelijke, gastvrije, ambitieuze maar vooral een goede resultaatgerichte schoonheidsspecialiste. Keep up the good work! Ik kijk uit naar mijn volgende afspraak. See you soon 💕 x Bouchra

Bouchra - bijna 8 jaar geleden
loubna - bijna 8 jaar geleden
Gezeng - bijna 8 jaar geleden
joelle - bijna 8 jaar geleden

Hele fijne ervaring. M’n huid is heel goed gereinigd en dat zie je ook meteen. Door de huidscan weet ik nu eindelijk na tig specialisten waar mijn huid momenteel behoefte aan heeft. Heel erg bedankt en tot over een paar weken!

Ikrame - bijna 8 jaar geleden

Ik ben vriendelijk ontvangen en de medewerkster was heel aardig. Heel goed behandeld ook en veel nuttige informatie meegekregen.

pinar - bijna 8 jaar geleden

Rojda heeft me goed geholpen en is een vriendelijke meid. Ga er steeds vaker heen en raad het iedereen aan. Tot snel!

Eda - bijna 8 jaar geleden

Goed geholpen

darya - bijna 8 jaar geleden

Ben afgelopen week voor een gezichtsbehandeling bij Diba geweest. Kan niet meer zeggen dan dat ik enorm tevreden ben over de behandeling. De schoonheidsspecialiste is een fijn mens en legt alles uit waar ze mee bezig is.

souad - bijna 8 jaar geleden