Avas
-
bijna 8 jaar geleden
Warda
-
bijna 8 jaar geleden
Alles was perfect!
Sharoma
-
bijna 8 jaar geleden
Hele fijne behandeling gekregen! Rojda is zo lief en professioneel, legt alles super goed uit. Zeker een aanrader!
Shahad
-
bijna 8 jaar geleden
Hele goede service. Hele lieve medewerkers en een fijne behandeling gehad! Zeker voor herhaling vatbaar <3.
Seda
-
bijna 8 jaar geleden
Super blij met mijn behandeling. Rojda je bent een lieverd. Ik blijf zeker terug komen❤️❤️
Lilian
-
bijna 8 jaar geleden
Ik ben altijd onder de indruk geweest van Rojda. Mijn huid was er zo slecht aan toe. Nu niet meer. Op wat littekens na heb ik geen last meer van acne. Ben zo blij met haar.
Yousra
-
bijna 8 jaar geleden
Dit is al zeker mijn 5e behandeling bij Diba Beauty Center en me huid word er alleen maar beter van !! Leuke sfeer en lieve meiden je voelt je er gelijk thuis.
Dounia
-
bijna 8 jaar geleden
Super heerlijk net als altijd!
Dilan
-
bijna 8 jaar geleden
HEEL ERG BEDANKT!
Sharishma
-
bijna 8 jaar geleden