5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Zo fijn om te weten dat je in goede handen bent bij Rojda. Zoveel meer te weten gekomen over mijn huid en verzorging.

Rebecca - bijna 8 jaar geleden

Ik vond de behandeling prima en heb ook goed advies gekregen over de vervolgbehandelingen.

Pelin - bijna 8 jaar geleden
Elif - bijna 8 jaar geleden

Ik vond mijn behandeling heerlijk, alles werd mij goed uitgelegd van te voren en het wat zo relaxend en gezellig !

Cigdem - bijna 8 jaar geleden

Dit was mijn eerste keer bij jullie. Ik ben vriendelijk ontvangen daar ben ik erg blij om. Jullie hebben mij goed geholpen en ik zal de komende tijd vaker komen (ook al moet ik 2,5 uur reizen). Heel erg bedankt 😘

Nuray - bijna 8 jaar geleden

Topper

Amna - bijna 8 jaar geleden
hilal - bijna 8 jaar geleden

Ik heb het heel fijn ervaren. De schoonheid specialiste die mijn behandelt heeft, was een hele lieve dame. Ik voelde me heel erg op mijn gemak. Ik raad Diba Beauty Center iedereen aan.

Bouchra - bijna 8 jaar geleden
Sanam - bijna 8 jaar geleden
Yasmine - bijna 8 jaar geleden