Super, alles goed uitgelegd door Melissa weet oprecht wat ze doet!
Kaylee
-
meer dan 5 jaar geleden
Khadija
-
meer dan 5 jaar geleden
Hele lieve meiden, ben zeer tevreden over mijn huid! Dankzij Diba Beauty Center.
Monique
-
meer dan 5 jaar geleden
Altjd zo vriendelijk en ruime ervaring om me steeds vooruit te helpen!
Cansoy
-
meer dan 5 jaar geleden
Michelle
-
meer dan 5 jaar geleden
Bettina
-
meer dan 5 jaar geleden
ik ben zeker tevreden over de service. er werd mij ook uitgelegd hoe en wat er gaat gebeuren en waarvoor het bedoeld is. Vanaf het 1e moment van me behandeling tot aan nu toe zie ik steeds meer verbetering in me huid.
Esra
-
meer dan 5 jaar geleden
Taner
-
meer dan 5 jaar geleden
Dilara
-
meer dan 5 jaar geleden
Super goed geholpen, zoals altijd!
Kiran
-
meer dan 5 jaar geleden