Super zoals altijd! Kan niet zonder diba beauty meer.
nayma
-
meer dan 5 jaar geleden
Guldane
-
meer dan 5 jaar geleden
Demet
-
meer dan 5 jaar geleden
Love Diba 🤍 support je lokale ondernemers!
Rojda
-
meer dan 5 jaar geleden
Top service en de behandeling goed ervaren
Niroezj
-
meer dan 5 jaar geleden
Asmae
-
meer dan 5 jaar geleden
Hele aardige dame die ik zojuist had. Voor het eerst bij haar geweest, weet haar naam niet meer. Maar super toffe lieve dame.
Groetjes,
Chayenne💕.
Chayenne
-
meer dan 5 jaar geleden
Nesrine
-
meer dan 5 jaar geleden
Heel goed behandeld. Echt top service zoals altijd! Me huid is zo mooi. Dankjewel meiden!
Yasemin
-
meer dan 5 jaar geleden
Diba the best!!!
Mounia
-
meer dan 5 jaar geleden