5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

Super zoals altijd! Kan niet zonder diba beauty meer.

nayma - meer dan 5 jaar geleden
Guldane - meer dan 5 jaar geleden
Demet - meer dan 5 jaar geleden

Love Diba 🤍 support je lokale ondernemers!

Rojda - meer dan 5 jaar geleden

Top service en de behandeling goed ervaren

Niroezj - meer dan 5 jaar geleden
Asmae - meer dan 5 jaar geleden

Hele aardige dame die ik zojuist had. Voor het eerst bij haar geweest, weet haar naam niet meer. Maar super toffe lieve dame.
Groetjes,
Chayenne💕.

Chayenne - meer dan 5 jaar geleden
Nesrine - meer dan 5 jaar geleden

Heel goed behandeld. Echt top service zoals altijd! Me huid is zo mooi. Dankjewel meiden!

Yasemin - meer dan 5 jaar geleden

Diba the best!!!

Mounia - meer dan 5 jaar geleden