5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

Ik ben afgelopen zaterdag langs geweest voor een behandeling. Voordat ik er was heb ik telefonisch contact gehad met 1 van jullie medewerkers. Tijdens dat gesprek heb ik mijn wensen voor het reinigen van mijn gezicht aangekaart. Hier is tijdens de behandeling extra aandacht aan besteed. Mijn gezicht was na de behandeling weer super schoon dankzij Michelle! Super blij mee! :)

Dilan - meer dan 5 jaar geleden

Melissa is erg kundig in haar werk. Ze luistert goed naar je en geeft ook een eerlijk advies. Melissa als je dit leest je bent echt een topper. Je zult een zeer goede, kwalitatief toekomstige huidtherapeute worden. Dit geldt ook voor Rojda ech twee toppers die ik blindelings kan vertrouwen. Ben namelijk erg kritisch als het gaat om schoonheidsspecialist of een huidtherapeute. Nogmaals erg bedankt.

Fatima - meer dan 5 jaar geleden
Eliza - meer dan 5 jaar geleden

prettig en vakkundig

Noura - meer dan 5 jaar geleden

Gister voor het eerst geweest voor een gezichsbehandeling. Ik weet eindelijk na jaren bij de specialist te hebben gelopen wat nou echt het probleem is van mijn huid. Ik ben super goed geholpen en gerustgesteld, top service. Kan niet wachten op de volgende behandeling.

Ouiam - meer dan 5 jaar geleden
Lulu - meer dan 5 jaar geleden
Lulu - meer dan 5 jaar geleden

Ik vind Melisa echt een topper! Ze vergeet een cliënt niet en geeft gericht advies. Dit was mijn derde behandeling. Ik kom zeker terug!

Pinar - meer dan 5 jaar geleden

Top Ervaring weer, maar ben ook niet anders gewend van Diba beauty. Tot gauw! ❤️

Samira - meer dan 5 jaar geleden

Super vriendelijk en mensen die er echt verstand van hebben! Kom je niet vaak tegen, mijn complimenten ik ben tevreden en dat ben ik niet gauw.

Rosanna - meer dan 5 jaar geleden