5.0
gebaseerd op 3.869 reviews
Rayshree - meer dan 5 jaar geleden
alaae - bijna 6 jaar geleden

Ondanks dat ik te laat was aangekomenen werd ik met veel geduld en liefde behandeld voor zowel mijn gezichtsbehandeling als rugbehandeling. Was de naam vergeten te vragen van de dame!! Dankjewel xx

Quisah - bijna 6 jaar geleden
Sharissa - bijna 6 jaar geleden
Imane - bijna 6 jaar geleden
Naomi - bijna 6 jaar geleden
Nissrine - bijna 6 jaar geleden

Ik heb een Hydrafacial gehad en was heel tevreden over alles ! Super personeel! Alles wordt zo goed uitgelegd..echt professioneel!

Cansoy - bijna 6 jaar geleden
Asude - bijna 6 jaar geleden

Snel geholpen, duidelijke informatie gekregen en vriendelijk geholpen. Ik ben erg tevreden.

deepak - bijna 6 jaar geleden