Het was HEERLIJK!! kan niet wachten op mijn volgende behandelingen! 🤩
Melda
-
meer dan 5 jaar geleden
Top service
Hilal
-
meer dan 5 jaar geleden
Gistermiddag mijn tweede behandeling gehad bij Diba Beautycenter. Ben heel tevreden met de behandelingen en stel hun eerlijkheid zeer op prijs!
Eram
-
meer dan 5 jaar geleden
Merve
-
meer dan 5 jaar geleden
Ik werd super goed geholpen en er werd goed naar mij geluisterd. Ze legde heel goed alles uit. Ik ben zeer te vreden en kom snel naar mijn volgende afspraak.
Graziella
-
meer dan 5 jaar geleden
Agata
-
meer dan 5 jaar geleden
Sadia
-
meer dan 5 jaar geleden
Ben goed behandeld ! Erg op mijn gemak gesteld, aangezien het ging om prive delen van mijn lichaam. Er werd gevraagd hoe de vorige behandeling ging en goed geluisterd. Ben blij dat ik voor deze kliniek heb gekozen
Soumaya
-
meer dan 5 jaar geleden
Ik hoef Rojda niks te vertellen, ze weet precies wat ze met m'n gezicht aan moet. My face is shining again! En ze is superlief!
Derya
-
meer dan 5 jaar geleden
Ouahiba
-
meer dan 5 jaar geleden