5.0
gebaseerd op 3.869 reviews
dilan - bijna 6 jaar geleden

Top service zoals altijd!

Farima - bijna 6 jaar geleden

Rojda is THE BEST!! Super behandeld weer ♥️

Ajdina - bijna 6 jaar geleden

Ik ben heel goed geholpen door Melissa! Dankje wel lieverd

Amber - bijna 6 jaar geleden
Burcu - bijna 6 jaar geleden

Professioneel personeel. Alles ging heel soepe en er werd mij steeds gevraagd of ik pijn had of niet

Ebru - bijna 6 jaar geleden

Super professioneel geholpen door de dames van Diba Beauty Center, zoals altijd!

Dilara - bijna 6 jaar geleden
Youssef - bijna 6 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn eerste behandeling gehad en heb het heel goed ervaren. Melissa besprak eerst de foto’s van de huidscan, welke behandeling ik in gedachten had en wat zij zelf zou aanraden. We zijn gegaan voor de dermapen4. De meiden in het salon waren klantvriendelijk en tijdens mijn behandeling gaf Melissa duidelijk uitleg bij elke stap/wat ze deed.

Beyza - bijna 6 jaar geleden

Zoals altijd, super geholpen door toppertje Melisa! Till next month xx

Romaisa - bijna 6 jaar geleden